Sinds de brugklas ben ik geïnteresseerd in ideeën die de wereld vredevoller, schoner en eerlijker kunnen maken, waarbij we in een wereld kunnen leven zonder verliezers. Na jaren veel lezen, debatteren, luisteren en het leven ervaren vind ik de tijd rijp om mijn kennis en mindset in te zetten voor de stad waar ik geboren en getogen ben en mijn thuis noem.

Wat mij trots maakt op Almelo is dat onze stad veel creatieve mensen voortbrengt, mensen die anders durven te zijn, die onze stad en ons land verrijken. Wat er ook op ons pad komt: ik acht onze gemeenschap vindingrijk genoeg om met oplossingen te komen die ten goede zullen komen aan de stad Almelo.

Gezond en schoon
Mijn ambitie is om onze thuisbasis zo gezond en schoon mogelijk in te richten. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om het eten en drinken dat niet bewerkt is, de lucht die we inademen en de energie die we gebruiken. Vanuit mijn beroep als personal en medisch fitness trainer zie ik dat sport/beweging een groot verschil kan maken in levenskwaliteit, het bevorderen van beweging is dan ook een belangrijk onderdeel van een gezonde en schone leefomgeving.

Meer aandacht
In de huidige maatschappij draait het om kapitalisme. Deze manier van denken zorgt ervoor dat de inkomensverschillen alleen maar groter worden. Mensen met de laagste inkomens hebben daar het meeste onder te lijden. Voor deze groep moet meer aandacht komen. Het basisinkomen is een middel om deze groep tegemoet te komen. Zo zijn er meerdere wegen die naar ‘Almelo’ leiden.

Gesprek
Als kind leerden we op school samen spelen en 'delen'. Met jullie steun kunnen we dit in de praktijk toepassen en de lasten rechtvaardiger verdelen. Graag ga ik het gesprek aan om uitleg te geven over hoe wij deze idealen willen bereiken, om van elkaar te leren en om te horen hoe de inwoners van Almelo hier tegen aan kijken.